متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی 

با عنوان : مطالعه ارتباط بین هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی 

در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج

دانشکده علوم انسانی

پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی 

عنوان :

مطالعه ارتباط بین هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی 

مطالعه موردی : کارکنان بانک های خصوصی و دولتی شهر سنندج 

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی گردد

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن می باشد هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود اما در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل می باشد)

چکیده :

پژوهش پیشِ‌رو، ذیلِ مفاهیم رفتار سازمانی و با هدف مطالعه رابطهبین اندازه هوش هیجانی و بروز رفتارهای شهروندی سازمانی در شعبِ بانکی، طرح و اجرا شده می باشد. به این مقصود، کلیه­ی کارکنان بانک­های خصوصی و دولتیِ سطح شهر سنندج به عنوان جامعه آماری لحاظ و مورد مطالعه قرار گرفته‌اند.

این مطالعه از دیدِ روش، از انواع پژوهش­هایِ توصیفی ؛ از نوع همبستگی ؛ از منظرِ هدف کاربردی؛ به لحاظ شیوه گردآوری اطلاعات، پیمایشی؛ از نگرِ زمانی، مقطعی- عرضی  و بطور مشخص، مبتنی بر مدل معادلات ساختاری می باشد. بر این اساس، برای سنجش مفاهیم اساسی پژوهش، به‌ترتیب پرسش‌نامه‌های هوش هیجانی برادبری و گریوز (۱٣٨۶) شامل ٢٨ سوال و رفتار شهروندی سازمانی پادساکف (۲۰۰۰) شامل ۲۰ سوال به‌کار برده گردید. پایایی پرسشنامه‌ها به روش آلفای کرونباخ برای دو متغیر تصریح شده به ترتیب برابر با  ٨١٧.۰ و ٨۵٣.۰ محاسبه گردید. روایی آزمون نیز از دو روش اعتبار محتوا و اعتبار سازه با بهره گیری از روش­های تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی و شاخص KMO تایید گردید.

یافته‌های نهایی پژوهش در نرم‌افزارهای spss و lisrel، حاکی از وجود ارتباط معنی‌دار، بین هوش هیجانی و ابعاد آن (شامل خودآگاهی، خودمدیریتی، آگاهی اجتماعی و مدیریت روابط) با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان در شعبِ بانکیِ موردمطالعه می باشد.

تعداد صفحه :240

قیمت : شش هزار تومان

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه نقش بازاریابی رابطه‌مند با پیشبرد فروش

***

—-

پشتیبانی سایت :               serderehi@gmail.com

در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.

***  **** ***

دسته‌ها: رشته مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید