متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی 

با عنوان : مطالعه ارتباط میان عملکرد بازاریابی و مزیت رقابتی در بانک های تجاری استان کردستان

در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج

دانشکده علوم انسانی

پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی 

گرایش تولید و عملیات

عنوان :

مطالعه ارتباط میان عملکرد بازاریابی و مزیت رقابتی در بانک های تجاری استان کردستان

مطالعه موردی : بانک های شهرستان سنندج 

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی گردد

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن می باشد هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود اما در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل می باشد)

چکیده :

آن چیز که که امروز مهار بازدهی و سود آوری بانک ها و موسسات مالی را در برگرفته عاملی پیچیده و مفهومی گسترده به نام بازاریابی می باشد در تعاریف بازاریابی به پیش بینی از آینده تصریح شده و فعالان و اساتید این رشته ورود بانک های خارجی را به عرصه رقابتی بانک داری کشور قریب الوقوع دانسته اند که در این صورت دستیابی به استرانژی های هوشیارانه بازاریابی را برای بانک ها لاززمه برون رفت از بحران های آتی و بهره گیری از فرصت ها می دانند . نکته ای که در این شرایط بسیار مهم می باشد اینکه عرصه رقابتی در نظام بانکی بسیار پیچیده و دشوار شده می باشد و در پیش بینی های بازار آینده وضعیت بس پیچیده اری را ترسیم می نماید . زیرا که هنوز جای بانک های خارجی در کنار بانک های موجود خالی می باشد . در این پژوهش ارتباط میان عملکرد بازاریابی و مزیت رقابتی در بانک های تجاری مورد مطالعه گرفته می باشد . عملکرد بازاریابی هر یک از بانکها از نظر کارایی ، تاثیر و انطباق پذیری و همچنین مزیت رقابتی آنها با پنج شاخص مزیت مشهود ، مزیت مرکب ، مزیت پایدار ، مزیت پویا و مزیت متجانس مورد مطالعه قرار می گیرد .

این پژوهش از لحاظ هدف از نوع کاربردی و از نظر روش ، توصیفی و از نوع همبستگی می باشد که برای جمع اوری اطلاعات و داده ها از مطالعات کتابخانه ای و توزیع پرسشنامه بهره گیری شده می باشد . نمونه گیری به روش تصادفی ساده انجام شده و پرسشنامه ها میان کارکنان و مشتریان ده بانک ملت ملی کشاورزی تجارت رفاه کارگران سامان ، سرمایه ،پارسیان ، اقتصاد جدید و کارافرین که همگی به صورت تصادفی ازمیان سایر بانک ها انتخاب شده اند توزیع شده می باشد .

تعداد صفحه :220

قیمت : شش هزار تومان

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه ارشد:شبیه سازی عملکرد زنجیره تامین با استفاده از تکنیک سیستم داینامیک مطالعه موردی شرکت کاله

***

—-

پشتیبانی سایت :               [email protected]

در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.

***  **** ***


دیدگاهتان را بنویسید