متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی 

با عنوان :  مطالعه ارتباط میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی 

در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج

دانشکده  ادبیات و علوم انسانی

پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

گرایش بازاریابی

عنوان :

مطالعه ارتباط میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی گردد

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن می باشد هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود اما در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل می باشد)

چکیده :

چکیده
اهمیت برند و تاثیر آن در فروش محصولات شرکت ها به گونه فزاینده ای در حال گسترش بوده و آگاهی از شخصیت برند و ابعاد آن به سبب تاثیر گذاری بر رضایت، ارزش ادراکی و وفاداری مشتریان برای شرکت ها مهم می باشد. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و ازلحاظ روش از نوع توصیفی می باشد و هدف از آن شناسایی ارتباط بین شخصیت برند و وفاد اری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی فروشگاه های شهرستان سنندج می باشد. مدل پژوهشی طراحی شده بر مبنای مدل شخصیت برند آکر(1997) و مدل ماندهاچیتارا و پولتهونگ(2011) شکل گرفته می باشد. اعتبار محتوایی و سازه پرسشنامه های پژوهش با بهره گیری
از نظرات خبرگان و روش های تحلیل عاملی اکتشافی و شاخص KMO سنجیده شده و برای سنجش پایایی پرسشنامه ها از ضریب آلفای کرونباخ بهره گیری گردید. به مقصود تجزیه و تحلیل داده های حاصل از پرسشنامه نیز متناسب با نیاز آماری از نرم افزار آماری علوم اجتماعی (SPSS)،نرم افزار اکسل و نرم افزار روابط ساختای خطی (LISREL) در قالب توصیف داده های پژوهش، توصیف متغیرهای اصلی پژوهش، تحلیل داده های پژوهش و تحلیل عاملی تاییدی بهره گیری گردید. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها تایید تمامی فرضیه های پژوهش و معناداری تمامی عوامل موجود در مدل مفهومی را نشان داده می باشد. به بیانی دیگر بین شخصیت برندهای مورد مطالعه و وفادای مشتریان به آن ها ارتباط معنا داری هست. 

تعداد صفحه :172

قیمت : شش هزار تومان

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   دانلود پایان نامه ارشد:بررسی رابطه توانمندی منابع انسانی با میزان پذیرش خدمات بانکی و جذب منابع مالی در شعب بانک ملی کلان شهر رشت

***

—-

پشتیبانی سایت :               [email protected]

در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.

***  **** ***


دیدگاهتان را بنویسید