متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پروژه

با عنوان :  مطالعه تأثیر طرح رشد و ارتقاء در کارائی کارکنان شرکت آب و فاضلاب

در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.

مؤسسه تحقیقات و آموزش مدیریت

“وابسته به وزارت نیرو”

پایان نامه کارشناسی ارشد

مدیریت پروژه

 موضوع :

مطالعه تأثیر طرح رشد و ارتقاء در کارائی کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی گردد

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

***ممکن می باشد هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد

یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود اما در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل و با فرمت ورد موجود می باشد***

متن کامل را می توانید دانلود نمائید

زیرا فقط تکه هایی از متن پایان نامه در این صفحه درج شده (به گونه نمونه)

اما در فایل دانلودی متن کامل پایان نامه

 با فرمت ورد word که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند

موجود می باشد

مقدمه

همانطوریکه جوامع بشری از سنتی بودن به صنعتی شدن و از صنعتی شدن به فراصنعتی شدن گام برمیدارند علوم و فنون و تکنولوژی هم رو به تکامل ،دگرگونی و پیشرفت می باشد و به موازات این تغییرات می باشد که اهمیت ، لزوم و مزایا و فواید آموزش بیش از پیش ملموس گشته تا حدی که بعضی از صاحبنظران در اهمیت آموزش میگویند “آموزش در حقیقت خود مدیریت می باشد”1 بدین معنی که بدون آموزش کارکنان پایه های مدیریت هم متزلزل میشود و فرو خواهد ریخت.

آموزش کارکنان یک امر حیاتی و اجتناب ناپذیر می باشد که بایستی بطور مستمر با مجموع فرآیندهای مدیریت مورد توجه قرار گیرد تا سایر فعالیتهای مدیریت بتواند دارای تاثیر واقع گردد.آموزش در حقیقت یکی از راههای اصولی و منطقی هدایت تلاشهای کارکنان در سازمان می باشد و باعث بکارگیری استعدادهای نهفته، بکاراندازی قدرت تخیل و بوجودآمدن انعطاف پذیری فکری لازم در کارکنان خواهد گردید. آموزش و تربیت نیروی انسانی می باشد که میتواند ما را در راه رسیدن به خودکفایی یاری دهد .

چکیده پایان نامه

به دلیل اهمیت و ضرورت آموزش کارکنان در سازمان و با در نظر داشتن اینکه آموزش برای گروه شغلی خاصی در آب و فاضلاب لازم الاجراء میباشد ، پژوهشی صورت گرفت که هدف آن یافتن پاسخ سؤالاتی بود که سؤال اصلی آن این بود دوره های آموزشی مربوط به طرح رشد و ارتقاء از دیدگاه کسانیکه دوره های مذکور را طی نموده اند و مسؤلینی که با این افراد کار میکنند آیا اجرای طرح بر طرز تلقی شرکت کنندگان در این قبیل دوره ها تأثیر داشته می باشد یا خیر،  سپس فرضیه ای مبنی بر مؤثر بودن طرح رشد و ارتقاء در بخشهای شغلی 10 هزار و 20 هزار مطرح گردید، همچنین فرضیاتی بر مبنای سؤالات فرعی به تبیین ذیل مطرح گردید:

  • ارتباط معنا داری میان بخش شغلی و طرز تلقی آموزش دیدگان از دوره های طرح رشد و ارتقاء هست.
  • ارتباط معنا داری میان تحصیلات و طرز تلقی آموزش دیدگان از دوره های طرح رشد و ارتقاء هست.
  • ارتباط معنا داری میان سن و طرز تلقی آموزش دیدگان از دوره های طرح رشد و ارتقاء هست.
  • ارتباط معنا داری میان سابقه و طرز تلقی آموزش دیدگان از دوره های طرح رشد و ارتقاء هست.

این فرضیه بوسیله مطالعات نظری تأیید گشت و با بهره گیری از مطالعات میدانی از کارآموزان شرکت کننده در این دوره ها و همچنین مسؤلینی که با افراد آموزش دیده مذکور ارتباط کارى داشتند طی پرسشنامه اى در باره تأثیر طرح رشد و ارتقاء در چگونگی طرز تلقی ، نظر خواهی بعمل آمد.

 نتیجه نظر خواهی مذکور بطور اختصار آنستکه رویهمرفته از نظر آموزش دیده‌گان نسبت به مسؤلین آنها طرح رشد و ارتقاء درطرز تلقی شرکت کنندگان در طرح مذکور تأثیر بیشتری داشته می باشد.

همچنین با 99 درصد اطمینان میتوان اظهار داشت تمامی فرضیات فرعی معنا دار میباشند و نهایتاً بر اساس یافته های پژوهش پیشنهاداتی ارائه شده می باشد.

تعداد صفحه :113

قیمت : شش هزار تومان

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه بررسی نقش ریسک و کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی در رضایت¬مندی مدیران

***

—-

پشتیبانی سایت :               [email protected]

در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.

***  **** ***

دسته‌ها: رشته مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید